פיתוח עסקי ואתר האינטרנט- הפתרון של שיווק במנועי חיפוש
"אנחנו לא משתמשים באתר האינטרנט ככלי שיווקי" ?טענה זו מושמעת לא אחת מפיהם של מנהלי שיווק ופיתוח עסקי.
אתר אינטרנט שנמצא באוויר הוא כלי שיווקי. השאלה היא האם משכילים להפוך אותו לכלי שיווקי חיובי או שבעקבות התנהלות לא נכונה הופכים אותו לכלי שיווקי שלילי.
מטרת הקידום בתוצאות החיפוש האורגניות היא להגיע לגולשים שלא מכירים את החברה והאתר שלנו ומחפשים שירותים בעלי אופי דומה לשירותים שאנחנו מציעים.
קידום אתרים לא רק לאתרי קזינו ודומיהם
המטרה של הקידום היא להגדיל את הרווחיות של העסק או החברה. הגדלת הרווחיות לא תמיד קשורה במספר הגולשים ששלפו כרטיס אשראי בסוף הביקור שלהם באתר. הגדלת הרווחיות קשורה גם לחשיפה שהאתר מקבל בקרב מקבלי החלטות.
לא רק עסקים שמוגדרים B2C צריכים להשתמש בכלי השיווקי של קידום בתוצאות האורגניות . גם עסקים שמוגדרים B2B . כאשר מדובר בעסק שתר אחר עסקים אחרים משימת הקידום היא מאתגרת יותר . במקרה של הצלחה ,ניתן יהיה לראות תוך כמה חודשים עלייה בפריון ובאפקטיביות של האתר. בדיקת האפקטיביות נעשית על ידי תוכנה סטטיסטית ועל ידי כלים שקיימים באינטרנט.
שתיים מהמטרות העיקריות של הקידום הן הגדלת הנגישות והזמינות של החברה ושירותיה למקבלי החלטות ומחפשי מידע שאינם מכירים את שם החברה או את פועלה
הזדמנות שיווקית
קידום אורגני הוא הזדמנות שיווקית שאינה מנוצלת אלא על ידי חברות מעטות,למרות האפקטיביות המוכחת שלו. התהליך השיווקי חייב לכלול את אתר האינטרנט של החברה. אתר האינטרנט של החברה הוא לא כרטיס ביקור שמחלקים לאנשים שפוגשים. האנשים האלה כבר מכירים אותנו. המטרה היא למצוא את כל אלה שלא שמעו עלינו ושלא יודעים עד כמה הם צריכים אותנו.
.
ההמלצה שלי היא לפנות לחברת קידום האתרים הקרובה למקום מגוריכם.